جانشین نیروی انتظامی قزوین:
جانشین نیروی انتظامی استان قزوین گفت: طبق آمار اعلام شده 18 هزار دانش‌آموز در سطح استان موفق به کسب کارت همیار پلیس شدند و انتظار می‌رود که همیاران پلیس در تعطیلات نوروز سال جدید به مأموران راهور کمک کنند.
کد خبر: ۳۸۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 06 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، پلیس راهور در راستای بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت دانش‌آموزان با هدف کاهش تصادفات به ویژه در ایام نوروز همایش همیاران پلیس را ظهر امروز در سالن همایش قائم(عج) شهرداری برگزار کرد.

جانشین نیروی انتظامی استان قزوین در این همایش اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم تردد و استفاده از وسایل نقلیه آگاه بودن از فرهنگ ترافیک است تا شاهد اتفاقات ناگوار برای مردم کشور نباشیم.

سلمان امیری افزود: طبق آمار اعلام شده 18 هزار دانش‌آموز در سطح استان قزوین موفق به کسب کارت همیار پلیس شدند و انتظار می‌رود که همیاران پلیس در تعطیلات نوروز سال جدید به مأموران راهور کمک کنند تا با وجود تردد بسیار در این ایام آمار تلفات کاهش یابد.

وی به بیشترین عامل تصادفات اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی به رانندگی و جاده عامل اصلی تصادفات شناخته شده و در نوروز سال جاری نزدیک به یک هزار خانواده بی‌سرپرست شدند یا یکی از اعضای خانواده خود را از دست دادند.

جانشین نیروی انتظامی استان قزوین مطرح کرد: همیاران پلیس نقش مهمی در نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیک بر عهده دارند و آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ترافیکی موجب می‌شود تا رانندگان  در آینده با قوانین آشنا شوند.

امیری تصریح کرد: در کشور روزانه پنج دانش‌آموز به دلیل عدم توجه به خیابان، پل هوایی و خط عابر پیاده جان خود را از دست می‌دهند و انتظار می‌رود با فرهنگ‌سازی مناسب این آمار به صفر برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار