رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مداخله بیجا، نابجا، مداخله خارج از حدود قانون و قعود سازمانی نهی قانونی دارد و موجب برخورد دستگاه قضایی و نظارتی خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، جمال انصاری، رئیس کل دادگستری استان قزوین در همایش محیط زیست استان قزوین اظهار کرد: همه شخصیت ها و مقامات و همه کسانی که صاحب نفوذ هستند، باید اجازه دهند تا دستگاه هایی که می خواهند خدمت ارائه کنند، به وظیفه خود بپردازند.
وی افزود: نباید کسی در کار دستگاه قضا دخالت کند وباید بپذیریم هرجا با چنین تفکری خدماتی به مردم ارائه شود، آن خدمات صحیح و شایسته که باید ارائه شود، نیست.
رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: اینکه ما به دنبال شرایط آرمانی برای استفاده از منابع مطلوب باشیم، خوب است ولی بدانیم  در کنار چنین دغدغه ای، لازم است رسالت همگی ما تحقق این هدف باشد چراکه حفظ منابع طبیعی و انفال و عرصه های ملی رسالت مهمی است که جز با مشارکت همگانی محقق نمی شود.
وی افزود: اگر برای این هدف مهم سازمان های قدرتمندتر تشکیل دهیم ولی بازهم نیازمند تشکل های مردمی در این زمینه و در تحقق استفاده درست و مناسب از منابع طبیعی هستیم.
انصاری عنوان کرد: انفال موهبت الهی در دست ماست و وظیفه داریم تا از این نعمت استفاده صحیحی داشته باشیم به نحوی که نسل های بعدی هم از این منبع خدادادی بهره مند شوند از این رو این استفاده مناسب نمی تواند به تخریب منجر شود بلکه می تواند با بهره وری و استفاده صحیح مدیریت شده به دور از ناهنجاری و بی هنجاری همراه باشد.
وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم موهبت انفال را حفظ کنیم و هر آنچه در وسع فردی، اداری و اجرایی داریم برای حفظ آن بکارگیریم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: کشورهایی که در توسعه صنعتی و سایر شقوق توسعه، حرکت متوازن داشته و به پیشرفت های خوبی رسیده اند، در حفظ منابع طبیعی و انفال نیز توفیق خوبی داشته اند از این رو هرجا مدیریت صحیح در زمینه توسعه صنعتی به صورت متوازن وجود داشته، مغایرتی با حفظ منابع طبیعی به وجود نیامده است.
وی تصریح کرد: اگر مدیریت صحیح و به موقع صورت گیرد زیرساخته های صنعتی می تواند طوری فراهم شود که از این توسعه بهره مندی در ابعاد مختلف را برای جامعه شاهد باشیم و سیر تحولات به نگاه داشت منابع طبیعی و عرصه های ملی منجر شود.
انصاری اعلام کرد: در جمهوری اسلامی نیز چنین راهبرد و اندیشه ای دور از انتظار نیست یعنی می توانیم توسعه متوازن را شاهد باشیم که نمونه هایی از آن در استان وجود دارد.
وی توضیح داد: با عدم تدبیر به موقع با اشکال بسیار ساده می توانیم تخریب عرصه های ملی را از نظر توسعه صنعتی فراهم کنیم فقط مهم این است که ما چه مشیی را انتخاب می کنیم البته همه کسانی که در عرصه حاکمیت جمهوری اسلامی هستند باید همت، مدیریت و نگاهشان با هم همراه باشد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در حفظ، پیشگیری و برخورد دارای قوانین مختلف هستیم به طوری که در هیچ حوزه ای به اندازه حوزه منابع طبیعی و انفال شاهد تکثر قانونی نیستیم بنابراین با خلاء قانونی در این حوزه مواجه نیستیم بلکه در جاهایی افزونی و تداخل کاری بین سازمان های دولتی و غیردولتی را شاهد هستیم.
برچسب ها: تابناك ، قزوین ، انصاری ، جمال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار