آیین پایانی نخستین جایزه ادبی «داستان جنوب» با حضور فرهیختگان ادبی و علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات و داستان‌نویسی چهارشنبه ٢٥ اسفندماه ١٣٩٥ ساعت ١٥ در تالار مهتاب (واقع در کتابخانه مرکزی) اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 11 March 2017
آیین پایانی نخستین جایزه ادبی «داستان جنوب» با حضور فرهیختگان ادبی و علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات و داستان‌نویسی چهارشنبه ٢٥ اسفندماه ١٣٩٥ ساعت ١٥ در تالار مهتاب (واقع در کتابخانه مرکزی) اهواز برگزار می‌شودآیین پایانی نخستین جایزه ادبی «داستان جنوب» با حضور فرهیختگان ادبی و علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات و داستان‌نویسی چهارشنبه ٢٥ اسفندماه ١٣٩٥ ساعت ١٥ در تالار مهتاب (واقع در کتابخانه مرکزی) اهواز برگزار می‌شود.
 
 
نخستین جایزه ی ادبی "داستان جنوب" با حدود ٩٠٠ اثر در سه بخش "داستان کوتاه آزاد"، "داستان کوتاه ویژه" و "پژوهش و مقاله" در دو مرحله داوری شد.

داوران نهایی در بخش داستان کوتاه با موضوع آزاد: غلامرضا رضایی، کوروش اسدی و آرش آذرپناه، در بخش داستان کوتاه با موضوع ویژه: ابوتراب خسروی، محمد کشاورز و محمدرضا صفدری و در بخش پژوهش و مقاله:حسن میرعابدینی، شاپور بهیان و مسعود پاکدل بودند.

نخستین جایزه ی ادبی "داستان جنوب" با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان خوزستان برگزار می‌شود.

از تمامی علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات و داستان‌نویسی، پژوهش و مقاله‌نویسی برای حضور و همراهی در آیین پایانی و معرفی برگزیدگان، دعوت می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار