معاون استاندار قزوین:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: دوخطه کردن محور قزوین-زنجان و قزوین-رشت در دستور کار بوده و طرح دوخطه شدن محور قزوین ـ تهران در اردیبهشت ماه ۹۶ افتتاح شود.
کد خبر: ۳۹۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرخزاد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: میزان اعتبارات شهرداری‌های استان قزوین 750 میلیارد تومان بوده که 200 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده تامین می‌شود.

وی بیان کرد: 70 میلیارد تومان اعتبار برای روستاییان پرداخت شد که به منظور ایجاتد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد 1000 واحد نیروگاه 5 کیلوواتی احداث شد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: اقدامات و طرح‌های بسیاری در جهت توسعه و پیشرفت استان در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی مجتمع‌های گلخانه‌ای، برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی استان، آبیاری تحت فشار و توسعه باغات به روش‌های نوین اشاره کرد.

فرخزاد با بیان این مطلب که استان قزوین در حوزه پسماند اقدامات مطلوبی انجام داده است، ادامه داد: سایت 100 هکتاری محمدآباد به منظور جمع‌آوری پسماند شهری و روستایی در دستور کار بوده این امر در حالی است که زباله‌های عفونی استان نیز جمع‌آوری و به صورت بهداشتی دفن می‌شوند.

وی گفت: دوخطه کردن محور قزوین-زنجان و قزوین-رشت در دستور کار بوده و طرح دوخطه شدن محور قزوین-تهران در اردیبهشت ماه 96 افتتاح شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: براساس آمارها در دولت یازدهم 137 روستا گازرسانی شدند و عملیات اجرایی گازرسانی به 139 روستا در استان نیز در حال انجام است.

فرخزاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 600 روستا در استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار