فرمانده انتظامی استان قزوین طول راه‌های مواصلاتی استان قزوین را بیش از 6 هزار و 600 کیلومتر عنوان کرد.
کد خبر: ۳۹۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 15 March 2017
به گزارش تابناک قزوین، مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین ظهر امروز در رزمایش ترافیکی طرح نوروزی با اشاره به اینکه استان قزوین پرتردد ترین محورهای مواصلاتی کشور را دارد، عنوان کردک با توجه به افزایش تعداد خودروها در کشور، انتظار افزایش میزان تردد در قزوین را دا است ریم.
وی افزود: بیش از 1 میلیون و 700 هزار خودرو به جمع خودروهای کشور اضافه شده و بر همین اساس پیش بینی اولیه ما گویای افزایش 25 درصدی ترافیک در نوروز امسال است.
محمودی ادامه داد: در طول ایام نوروز 85 اکیپ خودرویی به همراه بیس از 250 نفر از کارکنان دستگاه انتظامی در کنار بیش از 18 هزار نفر همیار پلیس و همچنین پلیس افتخاری تلاش میکنند تا مسافران، سفری امن را داشته باشند.
وی با بیان اینکه طول محورهای مواصلاتی استان قزوین 6 هزار و 600 کیلومتر است، تصریح کرد: بیش از 220 کیلومتر از جاده های استان قزوین را آزادراه، 270 کیلومتر را بزرگراه و 700 کیلومتر را نیز راه اصلی تشکیل می دهد.
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: محور قزوین – کرج پرترافیک ترین محور استان قزوین است و پس از آن محورهای قزوین به زنجان و قزوین به رشت محورهای پرتردد استان قزوین محسوب می شوند.
فرمانده انتظامی استان قزوین از کاهش 11.2 درصدی تصادفات در سطح استان قزوین خبر داد و افزود: تصادفات با تلفات فوتی نیز 4.23 درصد در یکسال گذشته کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه انتظار داریم مردم سفر خود را مدیریت کنند، افزود: پرهیز از شتاب و عجله و همچنین رانندگی با حالت خواب آلود از نیازهای اولیه مسافرت است.
محمودی در پایان یادآور شد: امسال تاکید بسیار زیادی بر بستن کمربند سرنشین صندلی عقب خواهیم داشت و در صورت بروز تخلفات حادثه خیز از سوی راننده‌ای، خودرو تا پایان تعطیلات نوروز متوقف خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار