مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در چهارشنبه‌سوری سال جاری نسبت به سال گذشته، 66 درصد کاهش عملیات داشتیم.
کد خبر: ۳۹۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره حوادث چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: با توجه فرهنگ‌سازی و همکاری مطلوبی که با رسانه‌ها، صدا و سیما و آموزش و پرورش صورت گرفت، روزانه 15 نفر نیرو از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به مدارس راهنمایی و دبیرستان پسرانه و دخترانه برای گفتن نه به چهارشنبه‌سوری اعزام شدند.

وی ادامه داد: 150 مدرسه تحت پوشش نیروها و کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین قرار گرفت که در خصوص خطرات چهارشنبه‌سوری و استفاده از مواد محترقه مطالبی بیان کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اضافه کرد: رسانه‌های استان از جمله صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و جراید همکاری لازم را با این سازمان انجام دادند که جای قدردانی است.

ذوالقدر ادامه داد: موفق شدیم به نتیجه مطلوبی برسیم چراکه دانش‌آموزان با نوشتن میثاق‌نامه‌هایی که در آن به شهدای آتش‌نشان اشاره شده بود، عهد و پیمان خود را با شهدا نوشته بودند که کمتر از مواد محترقه استفاده کنند.

این مسؤول ضمن قدردانی از مدیران، معلمان، مسؤولان و اولیایی که در این امر سازمان آتش‌نشانی را یاری کردند، تصریح کرد: در چهارشنبه‌سوری سال جاری نسبت به سال گذشته، 66 درصد کاهش عملیات داشتیم و در مجموع شب گذشته 25 عملیات از سوی نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیان اینکه از 25 عملیات، 24 عملیات جزئی(آتش‌سوزی سطل‌های آشغال) بود، عنوان کرد: یک مورد انفجار در ابتدای خیابان نخبگان صورت گرفته بود که یک جوان به شدت آسیب دیده و به دلیل جراحات وارده به تهران انتقال داده شد.

ذوالقدر گفت: مأموران آتش‌نشانی موفق شدند نسبت به اطفا حریق اقدامات لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار