برای احداث زائرسرا
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: زائرسرای شهر آوج، با اهدای زمین 2 هزار متر مربع توسط یک خیر قزوینی در سال آینده احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: از بدو ورود بنده به ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین، رایزنی‌هایی با سایر مسؤولان برای احداث موکب در مسیر شهرستان‌های استان قزوین از جمله شهرستان بویین‌زهرا و تاکستان انجام شده که این رایزنی‌ها بعد از مدت‌ها به نتیجه رسید.

وی افزود: خیر آوجی به نام حاج بهرام افتخاری از پیر‌غلامان اهل‌بیت(ع) با مساعدت و همکاری حجت‌الاسلام هاشمی امام جمعه شهر آوج، کریمی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر، زمینی به متراژ دو هزار متر مربع برای احداث موکب و زائرسرای زائران اربعین حسینی به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اهدا و سند رسمی این زمین طی امروز به این ستاد واگذار شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم کلنگ احداث زائرسرای شهر آوج در سال آینده به زمین زده شود و اسکان موقت زائران در این زائرسرا صورت گیرد.

کبودوند با بیان اینکه ارزش ریالی زمین اهدایی برابر 400 میلیون تومان است و پیش‌بینی می‌شود سایر هزینه‌های این زمین هم توسط خیر تأمین شود، تصریح کرد: احداث زائرسرا برای زائران اربعین یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد عتبات عالیات استان قزوین است.

وی ادامه داد: در اربعین سال گذشته، 110 زائر در شهر آوج اقامت داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار