با وجود هشدارهای مسؤولان امدادی
چهارشنبه آخر سال جاری، خسارت‌های را به همراه داشت که از نمونه آن می‌توان به آسیب دیدن دو دستگاه آمبولانس و مصدومیت 81 نفر اشاره کرد.
کد خبر: ۳۹۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال جاری اظهار داشت: آمار مصدومانی که  به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین مراجعه کردند برابر 15 نفر است که این مصدومان توسط نیروهای امدادی درمان شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع 15 مصدوم گزارش شده به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، 5 نفر درمان سرپایی درمان و 10 نفر به بیمارستان اعزام شدند و در تفکیک جنسیتی، آمار مصدومان مرد شامل 14 نفر و مصدومان زن شامل یک نفر است، افزود: مصدومیت افراد از ناحیه صورت شامل پنج نفر، دست شامل 9 نفر و دو نفر هم غیره است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین مجموع آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال جاری را 81 نفر برشمرد و ادامه داد: از این آمار، 11 نفر به مراکز آموزشی و درمانی منتقل و 70 نفر نفر هم درمان سرپایی شدند؛ از مجموع آمار یاد شده، 66 نفر شامل آقا و 15 نفر شامل بانوان است.

نامدار با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال جاری، 31 نفر دچار سوختگی، 33 نفر دچار پارگی و بریدگی اعضا و 10 نفر هم دچار آسیب‌دیدگی سایر قسمت‌های بدن شدند، یادآور شد: آسیب‌دیدگی در ناحیه چشم شامل 27 نفر، صورت شامل 6 نفر، پا شامل 10 نفر، دست شامل 38 نفر، مغز شامل دو نفر و سایر آسیب‌ها شامل چهار نفر است.

وی به مقایسه آماری مصدومان چهارشنبه آخر سال جاری نسبت به سال گذشته تصریح کرد: در سال جاری شاهد کاهش 12 درصدی قطع عضو بودیم و موردی از قطع عضو در این بخش نداشتیم.

مدیرمرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تشریح کرد: در  چهارشنبه آخر سال جاری، دو مورد از دستگاه‌های آمبولانس پایگاه شهرستان بویین‌زهرا و مولوی شهر قزوین دچار آسیب شد که فرد پرتاب‌کننده نارنجک به سمت خودروی آمبولانس بویین‌زهرا دستگیر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار