معاون استاندار قزوین خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: افزایش 20 دستگاه آمبولانس، پنج پایگاه امداد و نجات، 10 پایگاه سیار امداد و نجات و 2 بالگرد از اقداماتی است که برای نوروز سال جدید انجام شده است.
کد خبر: ۳۹۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک روز شهردار و فرارسیدن روز زن اظهار داشت: نقش روابط عمومی در ادارات باید بیش از پیش پررنگ شود چراکه تمام امور اداره به وسیله روابط عمومی انجام می‌شود.

وی به بخشی از اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: در روستاهای استان قزوین در سال جاری آسفالتی که کشیده شده به اندازه طول آسفالتی بوده که در 12 سال اخیر انجام شده است و همچنین یک هزار و 580 حلقه چاه مسدود شد که یک هزار حلقه از این تعداد در سال جاری مسدود شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: بعد از انقلاب 20 هزار هکتار آبیاری قطره‌ای صورت گرفته که برنامه‌ریزی شده است تا در سال جاری و آینده 20 هزار هکتار هم آبیاری قطره‌ای انجام شود.

فرخزاد اضافه کرد: انتقال آب شرب از سد طالقان از اقدامات مهم استاندار قزوین بود که جایگزین آب چاه فعلی می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: کلنگ‌زنی بیمارستان 700 تختخوابی دولتی و یک هزار تختخوابی توریسم‌درمانی دارای هتل پنج ستاره از اقدامات دیگر استانداری قزوین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: توسعه گردشگری محور اصلی توسعه استان قزوین معرفی شده و باید تبلیغات مناسبی برای معرفی این استان گام برداشته شود.

فرخزاد تشریح کرد: تشکیل تشکل‌های مردمی تأثیر بسیاری در جذب گردشگر دارد و نوروز فرصتی فراهم می‌کند تا حجم گردشگر و بازدیدکننده افزایش یابد.

وی افزود: افزایش 20 دستگاه آمبولانس، پنج پایگاه امداد و نجات، 10 پایگاه سیار امداد و نجات و دو بالگرد امدادرسانی از اقداماتی است که برای نوروز سال جدید انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار