در 11 ماه نخست سال جاری صورت گرفت
استاندار قزوین گفت: طبق هدف‌گذاری صورت گرفته باید 800 میلیون دلار سرمایه در سال جاری جذب استان قزوین می‌شد که در 11 ماه نخست سال جاری 630 میلیون دلار سرمایه جذب استان شد و این میزان عملکرد قابل قبولی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طبق هدف‌گذاری که صورت گرفته تا پایان سال آینده باید یک میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب استان قزوین شود و برای رسیدن به این مهم تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند و در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گام بردارند؛ باید جلسات مرتب تشکیل شود.

وی افزود: از سال 46 تا 92، تعداد سه هزار و 600 پرونده درخواست شرکت در استان قزوین بوده اما از ابتدای خدمت دولت یازدهم این میزان یک هزار و 500 پرونده بوده که مربوط به بخش صنعت است.

استاندار قزوین مطرح کرد: طبق تحلیلی که از فعالان اقتصادی صورت گرفت آن‌ها به آینده صنعت استان قزوین خوش‌بین بوده و تمایل به سرمایه‌گذاری در این استان دارند که مسؤولان هم باید برای جذب سرمایه به استان قزوین شرایط را مساعد و زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم کنند تا در پایان سال آینده استان قزوین بتواند به هدف خود دست پیدا کند.

همتی اضافه کرد: پیام سرمایه‌گذاران این است که به جای ذخیره سرمایه خود در بانک، این سرمایه را در چرخه تولید قرار دادند.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری در بخش اشتغال استان قزوین 20 هزار شغل بود، گفت: با برنامه‌ریزی درست میزان اشتغال، 800 مورد از هدف‌گذاری عبور کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: طبق هدف‌گذاری صورت گرفته باید 800 میلیون دلار سرمایه در سال جاری جذب استان قزوین می‌شد که در 11 ماه نخست سال جاری 630 میلیون دلار سرمایه جذب استان شد و این میزان عملکرد قابل قبولی محسوب می‌شود.

همتی ادامه داد: به یک هزار و 100 واحد صنعتی مشکل‌دار تسهیلات پرداخت شد تا راه‌اندازی شود که در این زمینه استان قزوین توانست رتبه دوم این بخش را در کشور کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار