در راستای ارتقا مهارت‌های نوین کشاورزی صورت گرفت
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : در راستای ارتقا و افزایش مهارتهای نوین بهره‌برداران و کشاورزان سه فیلم آموزشی ترویجی در سال جاری در استان ساخته شده است .
کد خبر: ۳۹۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 18 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ساخت این فیلم‌های آموزشی ترویجی در راستای اجرای طرح نظام نوین ترویج و دستیابی به بهره‌وری تولید در بخش کشاورزی از طریق استقرار نظام کارآمد و  اثربخش ترویج در بخش کشاورزی است.

وی  انسجام و یکپارچگی در تعیین سیاست‌های زیربخش ترویج و ارتقا و افزایش مهارت‌های نوین بهره‌برداران و کشاورزان منطقه را از دیگر اهداف ساخت این‌گونه فیلم‌های آموزشی ترویجی دانست.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، طرح مدیریت یکپارچه بهره‌برداری از سامانه‌های آبیاری - تولید نشا گوجه‌فرنگی و کشت آن به روش آبیاری تیپ و همچنین کشت چغندرقند با استفاده از آبیاری تیپ را عناوین فیلم‌های آموزشی ساخته شده ذکر کرد.

خمسه ادامه داد: تولید و ساخت انیمیشن  دو دقیقه‌ای «مناسب ترین سن و وزن کشتار مرغ » از دیگر اقدامات واحد رسانه‌های ترویجی این مدیریت در سال 95 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار