رئیس ستاد انتخابات قزوین:
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: از زمان آغاز مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک‌هزار نفر در این استان ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۳۹۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 23 March 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل لز خبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: با وجود تداخل ایام ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر و روستا با نوروز در بازدید از فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان حضور داوطلبان بسیار چشمگیر است.

وی افزود: تا ساعت ۱۶ امروز ۱۰۰۰ نفر شامل ۲۷۰ داوطلب شورای شهرها و ۷۳۰ داوطلب نامزدی در شوراهای روستاها ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: ۹۳۰ نفر مرد شامل ۷۰۰ نفر در روستاها و ۲۰۰ نفر برای روستاها ثبت نام کردند و ۷۰ نفر نیز از میان بانوان شامل ۴۰ نفر برای شهرها و ۳۰ نفر برای روستاها نام‌نویسی کردند.

شاهرخی بیان کرد: کار ثبت‌نام هر روز از ۸ صبح تا ۱۶ ادامه دارد و از آنجا که پایان ساعت اداری روز ششم فروردین‌ماه پایان ثبت‌نام است و امکان تمدید ندارد، تأکید و تقاضا می‌کنیم که داوطلبان کار ثبت‌نام خود را در اسرع وقت انجام دهند.

وی تصریح کرد: پس از پایان ثبت‌نام اطلاعات داوطلبان به مراجع چهارگانه و از آنجا به هیئت‌های اجرایی ارجاع می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: این هیئت‌ها از هفدهم تا بیست و سوم مهلت ارائه اسامی را دارند و پس از پایان نیز چنانچه شکایتی باشد به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

شاهرخی اضافه کرد: استان از پیش تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات اندیشیده است و پیش‌بینی می‌شود چنانچه تا امروز بوده است، داوطلبان استقبال زیادی داشته باشند که این استقبال از جانب مردم نیز در پای صندوق‌های رأی به طور قطع وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: بناست با بی‌طرفی کامل و حفاظت از آرای مردم به عنوان یک امانت و حق‌الناس زمینه برگزاری انتخابات فراهم شود که نتیجه آن همگرایی بیش از پیش مردم و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: پیش از شروع ثبت‌نام نیز ۲۰۰ نفر از استان ثبت‌نام کرده بودند و تاکنون کم‌سن‌ترین داوطلب یک بانوی ۲۵ ساله داوطلب شورای اسلامی شهر و مسن‌ترین نیز مرد ۸۳ ساله داوطلب شورای اسلامی روستا بوده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار