مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از افزایش 10 درصدی اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در مراکز اقامتی این استان از آغاز تعطیلات نوروز تا روز پنجم فروردین خبر داد .
کد خبر: ۳۹۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 26 March 2017
محمد علی حضرتی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک قزوین اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های مقایسه ای صورت گرفته در حوزه اقامت گردشگران از آغاز سفرهای نوروزی تا روز پنج فروردین ماه 96، بیش از  88 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در استان قزوین اقامت داشته‌‌اند که بیانگر رشد  10درصدی میزان اقامت در استان نسبت به سال گذشته در مدت مشابه  است.
وی با اشاره به میزان رشد ورود مسافر به قزوین و افزایش میزان ماندگاری آنها در مراکز اقامتی استان نسبت به سال های گذشته افزود : آمار اقامت مسافران از روز 28 اسفند 95 تا پایان پنجم فروردین ماه 96 در مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمانپذیرها، منازل استیجاری، کمپ های اسکان موقت، کلاس های مدارس، خانه های معلم و سایر مراکز اقامتی مانند میهمانسراها، زائر سراها و اقامت در چادرهای مسافرتی، پارک ها و ... بیش از 88 هزار مسافر گزارش شده که این افزایش نوید بخش حرکت رو به رشد صنعت گردشگری و فراهم شدن بستری برای توسعه زیر ساخت های آن در استان است .
حضرتی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری همه ارگانها و مجموعه فعال ستاد اجرایی خدمات سفر استان بتوانیم با خدمات رسانی مطلوب و تامین نیازهای گردشگران میزبان شایسته ای برای این عزیزان بوده و شعار نوروز متفاوت 96 را محقق نماییم .
برچسب ها: تابناک ، قزوین ، حضرتی ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار