دبیر هیأت والیبال قزوین خبر داد
دبیر هیأت والیبال استان قزوین گفت: سهند الله‌وردیان و فردین قلعه‌قوند دو بازیکن قزوینی موفق شدند دعوت‌نامه حضور در تیم ملی امید برای شرکت در مسابقات والیبال آسیا که در اردیبهشت ماه سال جاری در اردبیل برگزار می‌شود، کسب کنند.
کد خبر: ۴۰۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 05 April 2017
ب گزارش تابناک قزوین اسدالله شاهمرادزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه‌های هیأت والبیال استان قزوین در سال 96 اظهار داشت: این هیأت طبق روال همیشگی خود برنامه‌ریزی‌هایی به منظور آمادگی برای شرکت در مسابقات کشوری در 6 ماه نخست سال دارد.

وی افزود: به دلیل استقبال هم‌استانی‌ها از ورزش والیبال و ارتقا سطح این ورزش در استان تصمیم بر آن شد که یک کلاس داوری درجه سه و یک کلاس مربیگری درجه سه در رده آقایان برگزار شود.

دبیر هیأت والیبال استان قزوین عنوان کرد: از مهم‌ترین دست‌آوردهای کسب شده در سال 95 می‌توان به کسب مقام نخست در لیگ دسته یک توسط تیم سپهر الکتریک قزوین و راه‌یابی این تیم به لیگ برتر اشاره کرد.

شاهمرادزاده ادامه داد: برگزاری جشنواره استعدادیابی و پیشرفت والیبال در رده‌های بانوان و حضور آنان در لیگ برتر از جمله برنامه‌های اصلی هیأت والیبال استان قزوین در سال 96 است.

این مسؤول ورزشی در خصوص دست‌آورد‌های کسب شده در سال 95 مطرح کرد: حضور مهدی مرندی در المپیک برزیل، حضور علیرضا بهبودی، محمدرضا مؤذن‌زاده و رحمان داوودی در مسابقات کاپ آسیا و حضور علی نودوست‌پور در تیم ملی ارتش ایران را می‌توان از مهم‌ترین دست‌آورد‌های کسب شده توسط این هیأت در سال 95 اشاره کرد.

دبیر هیأت والیبال استان قزوین ادامه داد: سهند الله‌وردیان و فردین قلعه‌قوند دو والیبالیست قزوینی موفق شدند دعوت‌نامه حضور در تیم ملی امید برای شرکت در مسابقات آسیایی که در اردیبهشت ماه سال جاری در اردبیل برگزار می‌شود، کسب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار