فرمانده سپاه امام رضا(ع) ‌البرز گفت: امروز چرخ اقتصاد‌ جامعه به تلاش کارگران زحمت‌کش بستگی دارد چرا که رزمندگان عرصه اقتصاد مقاومتی کارگران هستند.
کد خبر: ۴۱۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 02 May 2017
همزمان با روز کارگر فرماندهان و مسئولان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با کارگران شرکت‌های البرز دارو، کاشی پارس و کاشی الوند دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار داشت: کارگران از شریف‌ترین و بار ارزش‌ترین قشر کارگر جامعه هستند که با تلاش جهادهی خود در روند پیشرفت این سرزمین در حال کار هستند.

وی گفت: امروز چرخ اقتصاد این جامعه به تلاش کارگران زحمت‌کش بستگی دارد چراکه رزمندگان عرصه اقتصاد مقاومتی کارگران بوده و چرخش دست و بازوی آنها در واقع چرخش چرخه‌های زندگی جامعه و امتداد رگه‌های حیات جامعه است.

حیات یک ملت مرهون زحمات «کارگران» است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در این دیدار گفت: ملت شریف ایران اگر بخواهد در این انقلاب پیروز شود باید دست از آستین برآرد و به کار بپردازد چرا که حیات یک ملت مرهون زحمات کار و کارگر است.

وی افزود:  در احادیث و روایات اسلامی از کار کردن به عنوان عملی دنیوی و اخروی یاد شده که دارای اجر و ثواب بسیار است و نسبت به آن توصیه‌های بسیاری شده به طوری که عنوان «جهاد کننده در راه خدا» بر کارگری که برای اداره زندگی خانواده‌اش سعی و تلاش می‌کند، اطلاق شده است. 

شجاعی‌مهر خاطرنشان کرد:کار کردن در اسلام عبادت بوده و اگر با انگیزه کسب درآمد حلال به جهت اداره آبرومندانه زندگی همراه باشد اجر و ثواب جهاد در راه خدا را در پی دارد و لذا نقل شده که پیامبر دست کارگر را می‌بوسید چون دست مجاهد فی سبیل الله بود. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار