مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۱۶۰ دستگاه اتوبوس از استان بوشهر ۱۲ خرداد زائران حرم امام خمینی(ره) را به تهران منتقل می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 31 May 2015
تابناک بوشهر: فرزاد رستمی صبح امروز در نشست هماهنگی و اقداماتی که برای اعزام زائران حرم امام راحل از بوشهر شده اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات کمیته حمل‌ونقل استان با مسئولان برگزاری ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران مرقد معمار کبیر انقلاب در تعطیلات نیمه خرداد هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه کاروان زائر بوشهری 12 خرداد از بوشهر اعزام می‌شوند افزود: بر اساس آمار مسئولان ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) استان بوشهر 160 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران حرم امام خمینی(ره) پیش‌بینی شده است.

رستمی با بیان اینکه هماهنگی‌های درون استانی هم برای ارائه خدمات بهتر به زائران انجام شده است گفت: 45 گشت راهداری استان بوشهر کاروانهای اعزامی به مرقد امام ( ره )  را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌های گشت راهداری در طول راه‌های مواصلاتی استان بوشهر مستقر می‌شوند گفت: این گشت‌ها برای هدایت ترافیک و کنترل ایمنی تردد کاروانهای زیارتی در محورهای استان بوشهر مستقر می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در استقرار تیم‌های گشت راهداری 170 نفر مشارکت دارند و این در حالی است که 17 راهدارخانه و 90 دستگاه ماشین‌الات کاروان‌های زیارتی استان بوشهر همراهی می‌کنند.

رستمی همراهی گشت‌های پلیس راه استان بوشهر با کاروان عزادار تا مرقد امام راحل (ره) از دیگر برنامه‌های کمیته حمل‌ونقل استان بوشهر برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران مرقد معمار کبیر انقلاب دانست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار