ششمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) استان قزوین با معرفی جوانان برتر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 13 May 2017
در این همایش که با حضور جوانان استان قزوین و به مناسبت گرامی‌داشت روز جوان برگزار شد، از جوانان برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

مهران قاسمی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در حال حاضر که در هفته جوان قرار داریم فرصت مناسبی برای معرفی برترین جوانان استان در شاخص‌های مختلف است.

وی با اشاره روند برگزاری این جشنواره بیان کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان استان قزوین به عنوان دبیر برگزاری همایش از دستگاه‌های مختلف تقاضا کرده است تا با شاخص‌های معرفی شده جوانان برتر حوزه‌های مختلف را در قزوین انتخاب و به این دبیرخانه اعلام کنند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امروز از 20 جوان نمونه استان قزوین در 15 بخش با اهداء لوح و تندیس جشنواره تقدیر به عمل آمد .

قاسمی خاطرنشان کرد: خانم مژگان خدادادی و آقایانمهدی مرندی و رامین رامندی به عنوان جوانان برتر در بخش ورزش در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی از انتخاب سروش احمدی، رحیم آبادی و علیرضا عباس‌پور در حوزه جوان نمونه سرباز خبر داد و گفت: همچنین محسن پرورش و امیر مهدی زمان‌پور نیز به عنوان جوانان برتر دانشجوی قزوین تجلیل شدند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:امیر عباسی و طاهره عبداللهی جوانان برتر فرهنگی استان بودند که در این همایش از این دوستان تقدیر شد.

قاسمی همچنین به معرفی جوان برتر در حوزه قرآن و بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: علی محمدی و سعید طاهرخانی به ترتبین در حوزه قرآن به بهزیستی به عنوان جوان نمونه معرفی شدند.

وی افزود: ابوالفضل قنبرزاده نیز به عنوان جوان حوزه کشاورزی، منا مشایخ در حوزه امداد و نجات و علیرضا باقری در بخش اختراعات به مقام جوان نمونه قزوین دست یافتند.

معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین همچنین به انتخاب رضا اولادی به عنوان جوان نمونه در حوزه رسانه اشاره کرد و تصریح داشت: امیر قدیم آبادی در بخش سینما، محمد صادق بابایی در حوزه هنرها تجسمی و امید اسدی در بخش موسیقی نیز جوانان برتر این 3 رشته در قزوین بودند.

قاسمی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: مرتضی نادی‌فر نیز در بخش هنرهای نمایشی مورد تجلیل قرار گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار