رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در شورای هماهنگی بانک‌ها مشکلات مربوط به ۵ واحد صنعتی با حضور تولیدکنندگان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 17 May 2017
علی پرزحمت در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی استان قزوین از بررسی مشکلات 5 واحد صنعتی استان قزوین خبر داد و  اظهار داشت: تسهیلات، بیمه، وثایق بانکی و ارز مبادله‌ای عمده‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی راکد و یا فعال در استان قزوین بوده که مسئولان باید مشارکت جدی داشته باشند.

وی گفت: اجرای طرح اعطای تسهیلات بهین‌یاب در سال 96 نیز ادامه داشته و برای کل کشور رونق و تکمیل 10 هزار واحد تولیدی و 6 هزار طرح نیمه‌تمام تصویب شده است.

رئیس‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: مصوبه استانی طرح بهین‌یاب در دست بررسی بوده و به‌زودی اعلام خواهد شد.

پرزحمت با بیان اینکه تقویت واحدهای تولیدی با تسهیلات گران قیمت محقق نمی‌شود افزود: در سال گذشته یک هزار و 107 واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات بهین‌یاب دریافت کردند.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان اعلام خاطرنشان کرد: در همین راستا واحدهای تولیدی باید با هدف تولید برای صادرات فعالیت کنند تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص برطرف شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار