سرپرست تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: شرکت گاز ایلام و حامی مالی این تیم قول داد مجوز شروع تمرینات را بزودی صادر کند تا اعضای این تیم خود را برای مسابقات امسال لیگ برتر آغاز کنند.
کد خبر: ۴۲۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 21 May 2017
به گزارش تابناک  ایلام ؛ الهه اکبر زاده اظهار کرد: فعالیت تیم فوتبال بانوان پالایشگاه گاز از سال 88 آغاز شد و برخی از سال ها بدلیل به تعویق افتادن مجوز شروع تمرینان، تیم با مشکلات عدم آمادگی کافی وارد مسابقات شد ولی قرار است امسال این مشکل را نداشته باشیم.
 
وی افزود: حامی مالی این تیم سال گذشته امکانات خوبی برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کرد و شاهد درخشش بازیکنان این تیم در بازی های لیگ برتر و مقابل تیم های صاحب نام کشور بودیم در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفتیم.
 
اکبرزاده با بیان اینکه بودجه این تیم برای سال 96 تعیین شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه بودجه امسال طبق اعلام شرکت گاز مشخص شده، قرار است با برنامه ریزی صحیح، صدور به موقع مجوز و فراهم کردن امکانات، تمرین این تیم در زمان مناسب آغاز شود تا مانند سال های گذشته دچار مشکل نشویم.
 
سرپرست تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام همچنین تاکید کرد: هر سال در سه ماهه اول فراخوان جذب بازیکن و استعدادیابی در این تیم انجام می‌گیرد و از تمام گروه‌های سنی برای حضور در تمرینات شرکت کننده داریم.
 
وی با بیان اینکه برنامه استعدادیابی امسال هم در دستور کار است، ادامه داد: در نظر داریم با جذب بازیکنان جوان و برنامه ریزی بهتر حضور قدرتمندی در لیگ برتر امسال داشته باشیم.
 
شایان ذکر است؛ تیم پالایش گاز بانوان ایلام سال گذشته یکی از تیم های مطرح لیگ برتر بود و توانست در مقابل تیم های قدر و صاحب نام لیگ برتری موفق ظاهر شود و در پایان با 11 برد، 2 تساوی، پنج باخت، 42 گل زده و 24 گل خورده با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار