رئیس هیئت والیبال قزوین گفت: حضور تیم والیبال در لیگ برتر ۲.۵ میلیارد تومان نیاز دارد و بدون حمایت مالی حفظ این جایگاه ممکن نیست.
کد خبر: ۴۲۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 22 May 2017
رضا کیایی در جلسه بررسی وضعیت تیم های لیگ برتری والیبال سپهر الکتریک و فوتبال دسته یک کاسپین که با حضور استاندار برگزار شد اظهارداشت: از هر منظری به ورزش نگاه کنیم می تواند به سلامت و نشاط جامعه کمک کند و هزینه کردن در آن سرمایه گزاری است.

وی افزود:ورزش می تواند ضمن ایجاد شادابی ونشاط درجامعه به تامین اوقات فراغت سالم جوانان ونوجوانان کمک کند و همه باید برای توسعه آن در استان تلاش کنیم تا آسیب های اجتماعی کم شود.

رئیس هیئت والیبال استان قزوین بیان کرد: با حمایت مدیر خوش فکر یک واحد صنعتی توانستیم تیم والیبال را لیگ برتری کنیم و برای حفظ آن نیازمند تلاش بیشتری هستیم که از استاندار انتظار مساعدت داریم.

وی تصریح کرد: با یک برنامه ریزی و جلب مشارکت برخی واحدهای صنعتی بزرگ می توانیم والیبال و فوتبال را در رقابتها نگهداریم و هم تیمهای دیگری را در رده های مختلف آماده کسب جایگاههای قهرمانی کنیم.

کیایی بیان کرد:باور کنیم یک غول نهفته حامی مالی دربخش صنعت داریم که اگر آن را فعال کنیم دغدغه تامین مالی در مدیریت تیم های ورزشی را نخواهیم داشت.

وی گفت: از محل یک درصد اعتبارات عمرانی ادارات هم می توان به ورزش اختصاص داد و در کنار آن خیرین  می توانند به ما در اداره تیم ها کمک کنند که این ظرفیت نیز می تواند فعال شود.

در ادامه بدلی حامی مالی تیم والیبال سپهر الکتریک قزوین گفت: بسیار علاقه داشتم که ورزش را در محیط های کارگری و فضای استان نهادینه کنم و سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای والیبال قزوین هزینه کردم تا این تیم لیگ برتری شود.

وی بیان کرد: امروز تیم والیبال قزوین دیگر متعلق به استان است و نیازمند یک سالن استاندارد است تا میزبان مسابقات لیگ برتر باشد و تماشاگران هم از این سالن لذت ببرند لذا از استاندار محترم انتظار داریم برای تسریع در تکمیل آن دستور لازم را صادر کند.

بدلی یادآورشد: در شرایط فعلی تیمداری در لیگ برتر حدود ۵ تا ۲۵ میلیارد تومان هزینه دارد که تامین هزینه های آن نیازمند کمک های استانی است تا بتوانیم با حداقل دو تا سه بازیکن حرفه ای و مابقی از بازیکنان بومی جایگاه خود را در لیگ حفظ کنیم.

درادامه مرتضی ململی رئیس هیئت فوتبال قزوین با بیان مشکلات هیئت گفت: بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی سالهای گذشته این هیئت بود که با کمک استانداری حدود ۸۰۰ میلیون تومان آن را پرداخت کرده ایم و برای پرداخت بقیه بدهی مشکلات جدی داریم.

ململی یادآورشد: نگاه حرفه ای به ورزش هزینه دارد و شرایط بسیار سخت شده و حواشی فوتبال هم مشکل ساز است و ما نیز در تیم کاسپین هنوز به ۲۵ بازیکن بدهکاریم که باید پرداخت شود.

ململی استعفا داد/ استاندار نپذیرفت

ململی که از نبود منابع مالی بسیار گله مند بود از ادامه کار عذرخواهی کرد و از استاندار قزوین درخواست کرد با استعفای وی موافقت کند که استاندار با جدیت گفت اصلا به رفتن فکر نکن و با قدرت به کارت ادامه بده ما هم کمک می کنیم.

رئیس هیئت فوتبال قزوین بیان کرد:تیم داری فوتبال حداقل ۲.۵ میلیارد تومان در سال نیاز داردوبایدیک متولی وضعیت منابع مالی را بر عهده بگیرد و بدون برنامه و پول تیم داری غیر ممکن است.

در ادامه مقررشد گزارش کاملی در خصوص هزینه ها و نیازهای تیم های فوتبال کاسپین و والیبال سپهر الکتریک تهیه و در جلسه آتی ارائه شود تا استاندار برای آن تصمیم بگیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار