فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: بهترین راه ترویج فرهنگ وقف در شهرستان بوئین زهرا ارتباط ائمه جمعه و جماعت و علماء منطقه با مردم و استفاده از تریبونهای مساجد است.
کد خبر: ۴۲۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 23 May 2017
حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین صبح سه شنبه با حضور در فرمانداری شهرستان بوئین زهرا با ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا دیدار و گفتگو کرد.
 
ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در این دیدار ضمن تشکر از خدمات ارزشمند اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین اظهار داشت: در کنار عملکرد مطلوب نحوه تعامل با مردم و رسیدگی به مسائل مرتبط با حوزه های فرهنگی توسط رئیس اوقاف شهرستان و همکاران آنها صورت گرفته است.

وی در ادامه در خصوص شیوه های ترویجی وقف در شهرستان بوئین زهرا گفت: بهترین راه ترویج وقف، ارتباط با افراد متدین و چهره های مذهبی و شخصیت های علمی، فرهنگی و هنری است و ارتباط با آنها و کمک گرفتن از پتانسیل و ظرفیت آنها نتایج خوبی دارد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: ائمه جمعه، علمای مقیم در روستاها و مبلغان اعزامی با تاثیر کلام خود می توانند در ترویج این فریضه دینی نقش آفرین باشند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم دراین جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ارئه کرد.

حضور در جلسه توجیهی هیئت امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا و همچنین دیدار با امام جمعه شهر بوئین زهرا از دیگر برنامه های مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان قزوین درشهرستان بوئین زهرا بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار