مشاور رسانه‌ای وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رسانه‌ها ارتباط با صنایع و انعکاس اخبار آنها را مدنظر قرار داده و به پیام رهبر در زمینه امیدبخشی به جامعه عمل کنند.
کد خبر: ۴۲۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 24 May 2017
سونیا پوریامین صبح امروز در سفر یک روزه خود به استان قزوین در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری تولید، اشتغال و معیشت مردم است که باید در این زمینه تمامی نهادهای مرتبط تلاش خود را به کار گیرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید برای توسعه صنعت در کشور انجام داد این است که از کالاهای تولید داخل به نحو جدی حمایت کنیم که در این زمینه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت این فرهنگ دارند.

مشاور رسانه‌ای وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رسانه‌ها باید ارتباط خود را با صنعت قوی و محکم‌تر کنند عنوان کرد: رسانه‌ها ارتباط با صنایع و انعکاس اخبار آنها را مد نظر قرار داده و به پیام رهبر در زمینه امیدبخشی به جامعه عمل کنند.

پوریامین با بیان اینکه توسعه صادرات غیرنفتی نیازمند خوشه‌بندی محصولات تولیدی است تصریح کرد: همه طرح‌ها و برنامه های مربوط به شهرک های صنعتی برای داشتن بازخورد و انعکاس مناسب در جامعه باید دارای پیوست رسانه‌ای باشد.

وی با بیان اینکه مردم از طرح‌ها و برنامه‌های صنعتی در کشور مانند اجرای خوشه‌ها اطلاعات چندانی ندارند، اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی شهرک های صنعتی باید این ضعف و کاستی را جبران کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار