مدیرکل امور فرهنگی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: توجه به سلامت جسمی و معنوی ۳ میلیون نفر بازنشسته در کشور با اجرای طرح های نسیم سلامت و کرامت رضوی جدی گرفته شده است.
کد خبر: ۴۲۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 24 May 2017
حسین شاهوردی روز سه شنبه در دوره آموزشی طرح ارتقاء سطح سواد سلامت کارگران بازنشسته و مستمری بگیران استان قزوین که در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزارشداظهارداشت: برای همه بازنشستگان برنامه های فرهنگی و معنوی خوبی تدارک دیده ایم که می تواند در تقویت روحیه این گروه تاثیرگزار باشد.

وی افزود: اجرای طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به زیارت امام رضا(ع) از کارهای بسیار خوبی است که مورد استقبال قرار گرفته است و این طرح همچنان ادامه خواهد یافت.

توجه به سلامت ۳ میلیون بازنشسته در کشور ضروری است

شاهوردی تصریح کرد: طرح نسیم سلامت هم برای ارتقاء دانش بازنشستگان بسیار مهم است و در این مسیر برنامه های آموزشی هم پیش بینی شده که می تواند ما را به اهداف پیش بینی شده نزدیک کند.

سه میلیون نفر بازنشسته درکشور داریم

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کشور اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۳ میلیون نفر بازنشسته داریم و باید برای تامین سلامت آنها و نیز تقویت روحیه معنوی آنها بیشتر تلاش کنیم.

توجه به سلامت ۳ میلیون بازنشسته در کشور ضروری است

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم شادابی و نشاط را به جامعه بازنشسته بازگردانیم می توانیم بسیاری
از مشکلات آنها را کاهش دهیم که در این راستا برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع و المپیادها ورزشی به سلامت بازنشستگان کمک کنیم.

در ادامه محمد اسدی رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین اظهارداشت: در استان قزوین بیش از ۷۰۰ نفر از بازنشستگان در طرح کرامت رضوی شرکت کردند و المپیاد ورزشی بازنشستگان نیز در دو دوره برای این افراد برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که تنگناهای اقتصادی بسیاری از گروههای جامعه بویژه بازنشستگان را دچار مشکلات عدیده کرده خوشبختانه در سازمان تامین اجتماعی کارهای خوبی برای تامین بخشی از نیازها انجام شده که باید همچنان ادامه یابد.

اسدی یادآورشد: در سال گذشته افزایش حقوق متناسب با تورم نبود اما امسال با همسان سازی امیدواریم این مشکل برطرف شده و معیشت بازنشستگان بهبود یابد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که می توان گفت کشور ایران وارد دوران سالمندی شده انتظار می رود برای این گروه اقدامات موثری انجام شود تا زندگی سالم و کم رنجی برای بازنشستگان و مستمری بگیران مهیا شود.

توجه به سلامت ۳ میلیون بازنشسته در کشور ضروری است

رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین اضافه کرد: حوادث زیادی در کنار بیماریها در دوران زندگی سالمندی و بازنشستگی این افراد را تهدید می کند که برای کاهش آثار آن باید آموزش زندگی در دوران سالمندی را جدی بگیریم.

وی بیان کرد: طرح نسیم سلامت با هدف ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران در استان قزوین به صورت پایلوت اجرا می شود که امیدواریم با استقبال گروههای هدف به نتایج خوبی دست یابیم.

 دراین مراسم سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان، عیدعلی کریمی دبیر اجرایی خانه کارگر، محمدصادق بابایی مدیر درمان تامین اجتماعی استان و جمعی از بازنشستگان نیز حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار