استاندار قزوین گفت: روابط عمومی ها به عنوان رسانه دستگاههای اجرایی مشاورانی امین برای مدیران برای پیشبرد امور هستند که با آموزش مستمر باید به دانش روز مجهز شوند و تاثیرگزار باشند
کد خبر: ۴۲۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 24 May 2017
جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان روزسه شنبه باحضور فریدون همتی استاندار، کشفی مشاور ارشد استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

فریدون همتی در این جشنواره گفت: در آستانه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، جشن ملی حضور مردم در انتخابات از مشارکت گسترده مردم در این رویداد تاریخی تشکر می کنیم که برگ افتخار زرین دیگری ثبت کردند.

مشارکت مردم در انتخابات اعتماد به نظام بود

استاندار قزوین بیان کرد: مردم با این انتخابات آینده نگری کردند و مسیر اعتدال و تدبیر را تداوم بخشیدند و امروز با آرمشی که حاکم شده آینده بهتری در پیش روی ملت است.  

همتی گفت: مشارکت مردم به نوعی اعتماد بخشی به نظام و رهبری بود و امروز که رقابت به پایان رسیده باید رفاقتها را پیشه کنیم و همه باهم دست در دست یکدیگر در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.

استاندار قزوین یادآورشد:روابط عمومی ها به عنوان رسانه دستگاههای اجرایی در ارتقاء شان ومنزلت دستگاه ها موثرند و با به روز کردن اطلاعات خود می توانند در موفقیت امور موثر باشند.

وی اظهارداشت:اگرگاهی دیده می شود که در روابط عمومی موفق نبوده ایم ناشی از بی توجهی وناآشنایی با این جایگاه است که با استفاده از افراد متخصص می توان روند موفقیتها را تداوم بخشید.

استفاده از دانش روز برای رواط عمومی ها ضروری است

استاندار قزوین اضافه کرد:آشنایی مسئولان روابط عمومی با دانش و ابزار روز برای تاثیرگذاری درمخاطب ضروری است تا در شرایطی که هر فرد با شبکه های اجتماعی خود یک رسانه محسوب می شود  از غافله اطلاع رسانی عقب نمانید.

وی گفت:آموزش مستمر درعرصه روابط عمومی مهم است و باید جدی گرفته شود تابا افزایش دانش رسانه ای بتوان روی مخاطب تاثیرگذاشت و پیام را بخوبی منتقل کرد.

همتی اظهارداشت: مدیران هم باید برای تقویت جایگاه روابط عمومی ها تلاش کنند و آن را جدی بگیرند و از فعالان این عرصه به عنوان مشاورانی امین بهره مند شوند.

در این مراسم از ۳۰ روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی، بانکها، شهرداریها و شرکتها تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار