دبیر هیئت اتومبیلرانی استان قزوین گفت: مسابقات بین‌المللی آفرود با شرکت بیش از ۹۰ راننده داخلی و خارجی در استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 24 May 2017
مجید کاکاوند درباره برگزاری رقابت‌های بین‌المللی آفرود در استان اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی آفرود با شرکت بیش از 90 راننده داخلی و خارجی در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌ها ورزشکارانی از کشورهای ایران، پاکستان، ترکیه، گرجستان، آذربایجان و ارمنستان حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت اتومبیلرانی استان قزوین با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها از خودروهای کلاس چهار و 6 سیلندر استفاده می‌شود گفت: این رقابت‌ها در روز چهارم خرداد ماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود و 70 اتومبیلران ایرانی و 25 خارجی حضور دارند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین با بیان اینکه رشته اتومبیلرانی در قزوین طرفداران زیادی دارد بیان کرد: برگزاری رقابت‌های بین‌المللی اتومبیلرانی در استان قزوین سبب معرفی شدن هر چه بیشتر این رشته به جوانان و نوجوانان می‌شود.

کاکاوند با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وارد استان قزوین می‌شوند، اظهار داشت: روز پنجشنبه و جمعه پس طی مراحل تست فنی خودرو ورزشکاران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین خاطرنشان کرد: آفرود به مسابقات اتومبیلرانی با خودروهای دودیفرانسیل در مسیرهای ناهموار و سنگلاخی اطلاق می شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار