معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: به دنبال پیگیری‌های مسئولان ارشد استان، شرکت کنتور سازی به عنوان یک شرکت صاحب برند در کشور، دوباره به چرخه تولید بازگشت و مطالبات کارگران نیز در حال پیگیری و پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۳۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 28 May 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در جریان بازدید از این واحد بزرگ صنعتی که فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مدیران محلی ایشان را همراهی می‌کردند، اظهار داشت: بسیار جای خوشحالی است که شاهد بازتولید واحد بزرگ صنعتی و نمونه‌ای چون کنتور سازی هستیم.

وی افزود: با بازگشت دوباره این واحد صنعتی به چرخه تولید و اشتغال به کار مجدد کارگران این شرکت ، امیدواریم این رونق تولیدی و صنعتی را به زودی در سایر واحدهای استان شاهد باشیم.

معاون استاندار قزوین تصریح کرد: این شرکت از فروردین ماه امسال به چرخه تولید بازگشت و در مدت 50 روز توانست بیش از 12 هزار دستگاه کنتور تولید و به بازار مصرف عرضه کند.

این مسئول اقتصادی استان با اشاره به اینکه الویت و سیاست اصلی مدیریت ارشد استان ، احیای واحدهای تعطیل و نیمه تمام است ، افزود : در سال گذشته تعداد 98 واحد در سطح استان احیاء و وارد چرخه تولید شد .

حبیبی تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کارخانجات سرپا بماند و امیدواریم با تلاش مجموعه مدیریت جدید شرکت کنتور سازی و کارگران پرتلاش این واحد که طی چند ماه اخیر سختی های فراوانی را متحمل شدند شاهد بازگشت به روزهای اوج این شرکت باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار