امام جمعه قزوین گفت: مسئولان باید آگاهانه نسبت به حیله دشمنان توجه داشته و فریب مکر آنها را نخورند.
کد خبر: ۴۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 28 May 2017
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران بار دیگر حماسه‌آفرینی کرده و مشارکت 73 درصدی در انتخابات داشتند که این مهم نشان‌دهنده اهمیت تعیین آینده نظام و انقلاب برای مردم است.

وی بیان کرد: مردم استان قزوین نیز همچون ملت کشور در صحنه حضوری ویژه‌ای داشته و بیش از 80 درصد مشارکت خلق کردند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: با توجه به سخنان گوهربار مقام معظم رهبری، پیروز اصلی انتخابات مردم انقلابی هستند که در آینده کشور نقش ایفا کردند این مهم در حالی بوده که اگر مسئولان با درایت بیشتری عمل می‌کردند مشارکت مردم افزایش می‌یافت و در این عرصه کسانی که حق‌الناس را رعایت نکردند در واقع بازندگان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: مسئولان باید آگاهانه نسبت به حیله دشمنان توجه داشته و فریب مکر آنها را نخورند.

عابدینی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: لطف خداوند و جان‌فشانی جوانان انقلابی سبب آزادی خرمشهر و پیروزی حق بر باطل شد که جوانان امروز باید روش زندگی شهدا و جانبازان را الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: مردم بایبد همواره بر مقابل مستکبران ایستادگی کرده و در جهت حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب مقاومت کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه ببخش و استغفار بوده و مسلمانان باید از این فرصت طلایی برای خودسازی و ترک عادات نادرست استفاده کرده و نوجوانان را نیز در مسیر تشویق کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار