معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در زمینه برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد ماه در استان قزوین باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده بهینه صورت گیرد تا نام امام(ره) در جهان شناخته و پایدار بماند.
کد خبر: ۴۳۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 30 May 2017
سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در ستاد هماهنگی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: اندیشه و ابعاد مختلف زندگی امام(ره) باید در سطح جامعه و به ویژه در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود و در این مسیر تمام دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات ویژه‌ای انجام دهند.

وی بیان کرد: ارتحال امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد ماه با یکدیگر تقارن داشته و از ظرفیت می‌توان در راستای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد که نیازمند برنامه‌ریزی جدی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی در زمینه افکار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران باید تلاش کنند تا یاد و خاطره امام(ره) و شهدا برای همیشه تاریخ زنده و پایدار باشد و شاهد الگوگیری دیگر کشورهای اسلامی باشیم.

شاهرخی عنوان کرد: در زمینه برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد ماه در استان قزوین باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده بهینه صورت گیرد تا نام امام(ره) در جهان شناخته و پایدار بماند.

وی ادامه داد: تمام امکانات موجود و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان باید در برگزاری مراسمی باشکوه و شایسته مقام والای امام(ره) و شهدا بکار گرفته شوند و در این زمینه باید تعامل ویژه‌ای ایجاد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه 14 و 15 خردادماه از جمله توزیع افطاری، برگزاری مراسم در شهرستان‌ها و اعزام زائر به مرقد امام خمینی(ره) در دستور کار و در حال بررسی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار