مدیرکل کمیته امداد قزوین از ایجاد درآمد ماهانه ۸ میلیون ریالی برای مددجویان کمیته امداد قزوین از طریق تولید برق خورشیدی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 11 June 2017
وحید میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد قزوین با دریافت تسهیلات می‌توانند از درآمد ماهانه 8 میلیون ریال بهره‌مند شده و از این مزایا به مدت طولانی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این طرح می‌تواند درآمد مناسبی را برای این افراد ایجاد کند افزود: این طرح با همکاری شرکت توزیع برق استان قزوین و بانک‌های عامل انجام می‌شود که در آن برق تولید شده توسط این شرکت خریداری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد قزوین با اشاره به اینکه این تسهیلات در مدت پنج سال مستهلک می‌گردد خاطرنشان کرد: به ازای هر پنل 40 متر مربعی 260 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود که اقساط آن چهار میلیون ریال ماهانه بوده و درآمدی هشت میلیون ریالی ایجاد می‌کند.

میرزایی با بیان اینکه مددجویان تا 20 سال می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند عنوان کرد: برق تولید شده توسط مددجویان وارد مدار استان شده و به صورت تضمینی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان خریداری می‌شود.

وی بیان کرد: تنها مشکلی که مشمولین تحت پوشش در رابطه با دریافت تسهیلات با ان مواجه هستند، ضمانت مورد نیاز بانکهای عامل بوده که رایزنی در این مورد در حال انجام است.

این طرح در بخش اسفرورین استان قزوین اجرا می‌شود که در این بخش 40 فقره تسهیلات تعلق گرفته است که 16 پرونده آن بررسی، تکمیل و نهایی شده است.

سهم بخش اسفرورین از محل تسهیلات 40 فقره بوده که تاکنون 16 پرونده افراد مشمول تکمیل و نهایی شده است و به ازا هر پنل 40 متر مربعی متقاضی 260 میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کنند که برق تولید شده ناشی از این پنل توسط اداره برق خریداری می‌گردد.

از آنجایی که این پروژه هیچ ضرر و زیانی برای افراد تحت پوشش ندارد در مقایسه با موارد مشابه بی نظیر بوده و مشمولین تا 20 سال از مزایای فروش برق بهره مند و افساط پرداختی 5 ساله به اتمام خواهد رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار