معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و نخبگان در مدیریت استان قزوین استفاده شود.
کد خبر: ۴۳۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 11 June 2017
سعید شارخی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین، درباره استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و نخبگان در مدیریت استان اظهار داشت: هنرمندان،اصحاب فرهنگ و رسانه، نویسندگان، پژوهشگران، طلاب و روحانیون، اساتید و دانشجویان، نمایندگان سمن ها و انجمن‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی، بانوان و جوانان، شوراها و دهیاران از جمله اقشار و گروه هایی هستند که ارتباط گسترده و وسیعی با بدنه جامعه دارند.

وی افزود: همین موضوع سبب می‌شود تا این اقشار بتوانند مشکلات جامعه را به خوبی درک کرده و آن را حس کنند و با انتقال این مشکلات بتوانند مدیران را در انجام امور محوله یاری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه مدیران باید شنونده انتقادها و مشکلات مردم باشند تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید آستانه تحمل خود را در قبال انتقادات بالا ببرند و خوشتن ‌دار باشند چرا که این حق مردم است که حقوق خود را مطالبه کنند.

شاهرخی ارتباط مدیران با گروه‌های مرجع جامعه را یک ارتباط دوسویه دانست و عنوان کرد: گروه‌های مرجع می‌توانند نقطه نظرات، مسائل و مشکلات جامعه را به مدیران ارشد استان منعکس کنند و هم از طرف دیگر می‌توانند سیاست‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌ها واقدامات دولت و نظام را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته سلسله جلساتی با اقشار و گروه‌های مختلف فرهنگی،اجتماعی و سیاسی برگزار شد که بازتاب و انعکاس خوب و مثبتی در عرصه عمومی و رسانه‌های جمعی پیدا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین افزود: سعی داریم در سال جاری نیز این سلسله جلسات و نشست‌ها را داشته باشیم تا بتوانیم در مدیریت استان از نقطه نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات این افراد به عنوان گروه‌های مرجع و ذینفوذ در جامعه استفاده لازم را ببریم.

شاهرخی گفت: در حقیقت این گروه‌ها حلقه وصل بین مردم و دولت و نظام محسوب می‌شوند که برگزاری جلسات گفت‌و‌گویی و تبادل نظر با این نیروها اثرات مثبت زیادی را به دنبال دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار