قائم مقام کمیته امداد قزوین گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰۰۰ شغل توسط این نهاد ایجاد شد که ۲۰ درصد از تمام شغل‌های ایجاد شده در استان را شامل می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 13 June 2017
امیر خوش‌نیت صبح امروز در مراسم تجلیل و تکریم خیران و حامیان ایتانم که با حضور مسئولان استانی و کشوری در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار داشت: اولویت اصلی کمیته امداد توانمندسازی اعضاء است.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین نیز در ادامه با اشاره به جمعیت بیش از یک میلیون نفری استان قزوین عنوان کرد: تعداد خانوارهای تحت حمایت امداد در استان 25 هزار و 437 خانوار است که بالغ بر 44 هزار و 814 نفر می‌شود که از خدمات مستمری و کمک معیشت امداد بهره مند هستند.

امیر خوش نیت افزود: همچنین خدمات تک خدمتی کمیته امداد به بیش از 40 هزار نفر از خانواده ها در برخی سرفصل‌ها ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: افراد تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین به نسبت جمعیت استان، رقمی معادل 2.7 درصد را شامل می‌شود که در 32 سرفصل خدمتی، خدمات دریافت می‌کنند که برخی از این سرفصل‌های شاخص شامل کمک هزینه معیشت، درمان، جهیزیه، اشتغال و سایر تسهیلات است.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین هدف امداد از ارائه خدمات را توانمندی خانواده‌های تحت حمایت دانست و خاطرنشان کرد: سال 95 در حوزه اشتغال، کمیته امداد استان قزوین توانست گام‌های خوبی را بردارد به طوری که از ابتدای سال گذشته لغایت دو ماهه سال 96 نزدیک به چهار هزار شغل ایجاد شده این در حالی است که تعهد مجموع دستگاه‌های استان قزوین 20 هزار شغل بود.

وی اعلام کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در سال 94 یک هزار مورد بوده است که در سال 95 با اقدامات انجام شده و پیگیری صورت گرفته و اعتبار ویژه استان که قریب 70 میلیارد تومان بود، به این رقم رسیده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار