قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی و تأمین آتیه مددجویان کمیته امداد قزوین بیش از ۵۴۰۰ مددجو تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۴۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 18 June 2017
امیر خوش‌نیت در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین، ارائه خدمات بیمه‌ای را یکی از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد دانست و  اظهار داشت: کمیته امداد در حال حاضر سه نوع بیمه را برای افراد تحت حمایت خود به اجرا درآورده است.

وی افزود: دسته اول یک هزار و 628 نفر از زنان سرپرست خانوار، دسته دوم دو هزار و 45 نفر از کسانی که در طرح‌های اشتغال امداد وارد شده‌اند و دسته سوم یک هزار و 800 نفر نیز در قالب بیمه روستایی و عشایری از خدمات بیمه‌ای این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

قائم مفام کمیته امداد قزوین گفت: کمیته امداد استان قزوین در حال حاضر با 125 مرکز درمانی شامل 15 پزشک، 40 پزشک متخصص، 28 داروخانه، 13 آزمایشگاه و سایر مراکز درمانی قرارداد همکاری دارد که در سال 95 بیش از 55 میلیارد ریال برای درمان مددجویان هزینه شده است.

خوش‌نیت یکی از مشکلات موجود در میان برخی از خانواده‌های نیازمند را سوء تغذیه خواند و بیان کرد: یک هزار کودک زیر شش سال تحت حمایت کمیته امداد هستند و برنامه غذایی برای تقویت غذایی این کودکان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین در حال اجراست.

وی درباره مسکن مددجویان نیز عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 خانواده تحت حمایت کمیته امداد مستأجر هستند که براساس توافقنامه کمیته امداد و استانداری مقرر شده است تا زمین برای احداث یک هزار و 200 واحد مسکونی در اختیار کمیته امداد قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون 300 واحد مسکونی از تعهد یک هزار و 200 واحدی عملی شده است که امیدواریم با توجه ویژه استاندار این کار سرعت بیشتری گرفته و سریع‌تر بتوانیم مددجویان کمیته امداد را در  حوزه مسکن توانمند کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس توافق انجام شده یک هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و 200 واحد مسکونی در مناطق روستایی احداث خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار