امام جمعه موقت قزوین خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با زمین‌خواران و غارتگران بیت‌المال در استان قزوین شد.
کد خبر: ۴۵۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 01 July 2017
حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های امروز نماز جمعه که در مسجد نبی قزوین برگزار شد اظهار داشت دستگاه قضایی باید با عاملان پرونده زمین‌خواری با جدیت برخورد کنند چرا که این افراد با دست اندازی به بیت‌المال حقوق مردم را ضایع می‌کنند.

 وی با بیان اینکه  با افرادی که تنها چند ده میلیون تومان  به عنوان مهریه بدهکار هستند  برخورد می شود افزود: چگونه می‌شود با این افراد برخورد کرد ولی با پرونده‌ای بزرگ برخورد قاطع نشود بنابر این از دستگاه قضایی انتظار داریم تا با افراد متخلف با جدیت برخورد کنند تا برای دیگران عبرتی باشد که به خود اجازه دست اندازی به بیت المال و سایر تخلفات را ندهند.

امام جمعه موقت قزوین همچنین با اشاره به حقوق‌های نجومی تصریح کرد: بحث حقوق های نجومی نیز نمونه دیگری از غارت بیت المال توسط برخی مسئولان رفاه طلب بود که در این زمینه برخورد لازم توسط دستگاه قضایی انجام شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

قابل همچنین با اشاره به حادثه هفت تیر و شهادت مظلومانه یاران دیرین انقلاب از جمله شهید بهشتی و همچنین سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر خاطرنشان کرد: گروهک منافقین با برنامه‌های مختلفی که برای ترور شخصیت‌ها داشتند دست به این اقدامات کور زدند و از آنجایی که خداوند متعال پشتیبان این انقلاب است، مقام معظم رهبری را برای این انقلاب حفظ کرد.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: متاسفانه امروز همین منافقین دستاویز تبلیغات انتخاباتی برخی از آقایان شده است و برخی از توده مردم نیز فریب این ترفند انتخاباتی را خوردند و جای منافقین با مظلومان عوض شد.

وی عنوان کرد: امروز هم منافقان و ایادی آنها در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید در این زمینه هوشیار بود و فریب تبلیغات دشمنان را نخورد.

قابل همچنین با اشاره به خدمات ارزنده سپاه و انتقاد در حمله به این نهاد مقدس گفت: متاسفانه همان کسانی که خواستار کمک‌رسانی سپاه موضوعات اقتصادی کشور شدند امروز از این نهاد مقدس انتقاد می‌کنند و آن را مورد حملات ناعادلانه قرار داده‌اند.

قابل اظهار داشت: سپاه مگر چه جرمی مرتکب شده که باید امروز مورد حمله قرار گیرد و امروز نباید خدمات ارزنده این نهاد مقدس را که در شرایط حساس کنونی به اقتدار دفاعی کشور کمک کرده است زیر سوال ببریم.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به سیاست‌های دوگانه  مستکبران خاطرنشان کرد: منافقانی که دستشان به خونه 17000 شهید از جمله شهید بهشتی آلوده شده است امروز توسط آمریکا از لیست تروریست‌ها خارج شده اند و این حوزه رویکرد حقوق بشری استکبار جهانی است.

قابل همچنین با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سردشت که در هشتم تیرماه سال 66 انجام شد گفت: بیش از 110 نفر شهید و 8000 نفر مجروح حاصل این حمله ناجوانمردانه صدام به منطقه سردشت بود که هنوز هم مجروحان این حادثه از درد و رنج بمباران شیمیایی در ناراحتی هستند این در حالی است که هیچ نهاد بین المللی این اقدام جنایتکارانه را محکوم نکرد.

وی عنوان کرد: به امید خداوند متعال تا 25 سال آینده هیچ اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود و مسلمانان جهان از این فتنه بزرگ نجات خواهند یافت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار