مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: هیچ موردی از بیماری آنفلونزای مرغی در استان مشاهده نشده و شهروندان در مصرف فرآورده های گوشت مرغ نگران نباشند.
کد خبر: ۴۵۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 02 July 2017
سید بهمن نقیبی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار با رد شایعات مربوط به مشاهده بیماری فوق حاد پرندگان در یکی از شهرهای استان گفت: در استان قزوین آمادگی کامل برای مقابله و پیشگیری از بیماری فوق حاد پرندگان وجود دارد و در صورت مشاهده علائم این بیماری با آن برخورد می کنیم.

وی افزود: شایعه بروز بیماری آنفلوآنزا در مرغداری‌های آبیک تکذیب می شود و به شهروندان اطمینان می دهیم با نظارت کامل بهداشتی هیچ مشکلی در مصرف گوشت مرغ در استان وجود ندارد و ما درآماده باش کامل هستیم و در صورت مشاهده علائم آن بسرعت اقدامات پیشگیرانه را انجام می دهیم.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین یادآورشد: هشدارها و توصیه های بهداشتی لازم به صاحبان مرغداری ها در شهرستان آبیک و قزوین داده شده و انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه علائم این بیماری مراتب بسرعت به ادارات دامپزشکی استان اطلاع داده شود.

نقیبی گفت: با اطلاع رسانی مناسب و برگزاری دوره های آموزشی و مراقبت‌های لازم در استان در این زمینه هیچ مشکلی نداریم و با کنترل دقیق و مستمر همه فرآورده های پروتئینی از جمله عرضه گوشت مرغ بین شهروندان سلامت این فرآورده ها را در استات تضمین می کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار