رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: سال گذشته ۱۲۲۷ واحد کشاورزی و صنعتی بیش از ۱۳۱۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید، بهین یاب، معاون ریاست جمهوری و مستقیم دریافت کردند.
کد خبر: ۴۵۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 02 July 2017
علی پرزحمت شنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای بانکها که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در سال گذشته برای رفع موانع تولید و رونق بخش اقتصاد کشور در بخش های صنعتی و کشاورزی بیش از ۱۲۲۷ واحد توانستند از تسهیلات دولتی برخوردار شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: در سال گذشته ۷۰۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۸۱ میلیارد تومان پرداخت شد که نقش مهمی در رفع مشکلات این بخش داشت.

وی بیان کرد: در سال جاری نیز ثبت نام برای پرداخت تسهیلات بهین یاب برای رونق تولید در کشور و استان قزوین آغاز شده که با تکمیل مدارک لازم در حمایت از تولید گام برخواهیم داشت.

پرزحمت گفت: تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات سرمایه ثابت در بخش رونق تولید در کشور ۴۶۶ مورد و سهم استان ۲۹ مورد است که با ۶.۲۲ درصد در رتبه چهارم کشوری هستیم.

وی بیان کرد: در بخش سرمایه در گردش سهم کشوری در سال جاری ۱۳۸۴ مورد و در استان ۱۰۳ مورد است که معادل ۷.۴ درصد است و در بخش معدن نیز که در اولویت قرار گرفته سهم کشوری ۶۵ مورد و استان ۱۳ مورد است که ۲۰ درصد را شامل می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: در مجموع ۱۹۱۵ مورد در کشور در سال جاری پیش بینی شده که در استان ۱۴۵ مورد معادل ۷.۵ درصد است که رتبه چهارم را کسب کرده ایم.

در این جلسه از سوی استاندار قزوین لوح تقدیر به رئیس سازمان صنعت استان اهداء شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار