رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین گفت: بررسی آسیب های اجتماعی و مشکلات ناشی از طلاق، اعتیاد و بیکاری در اولویت برنامه های امسال جمعیت بانوان فرهیخته استان است.
کد خبر: ۴۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 03 July 2017
کبری یعقوبی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی که در اداره تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شداظهار کرد: با برگزاری انتخابات در دو سال گذشته جمعیت بانوان فرهیخته استان، شناسایی و جذب بانوان فرهیخته جدید را در دستور کار قرار داد.

وی بیان کرد: این انجمن با تشکیل دو کارگروه حجاب و عفاف و بررسی آسیب‌های اجتماعی فعالیت خودرا آغاز کرد و در حال حاضر بررسی آسیب های موجود استان شامل «بیکاری، اعتیاد و طلاق» را در اولویت قرار داده است.
 
یعقوبی با اشاره به تشکیل کار گروه تحکیم بنیان خانواده افزود: آگاهی بخشی خانواده با ایجاد ارتباط کلامی و تغییر سبک زندگی به صورت آموزش از جمله فعالیت های انجام شده در این کارگروه است.

وی در خصوص برنامه های امسال یادآورشد: تنظیم سند راهبردی اقتصاد مقاومتی، تولیدو اشتغال، صدور کارت برای اعضای فعال جمعیت بانوان فرهیخته، حضور فعال و تخصصی بانوان فرهیخته در رسانه ملی از جمله فعالیت های پیش بینی شده در استان است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین افزود: حضور یک نفر از بانوان در جلسات شورای اداری استانداری به عنوان عضو ثابت، تقویت نقش مطالبه گری از نهادهای مسئول و ذیربط از دیگر برنامه های این جمعیت در سال جاری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار