حوادث در محور تاکستان آزادراه قزوین - زنجان ۵ کشته و ۸ مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۴۵۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 04 July 2017
پیمان نامدار اظهار داشت: در حادثه رخ داده در اتوبان قزوین-زنجان ابتدای خروجی ضیاء آباد در شامگاه 11 تیرماه و بامداد 12تیر به فاصله کمتر از 3 ساعت در یک مکان در پی حادثه برخورد یک دستگاه کامیون و تریلی و بعد از آن برخورد 2 دستگاه سواری 14 نفر کشته و زخمی بر جای گذاشت.

وی گفت: در ساعت 23 شب 11 تیر ماه 2 دستگاه کامیون و تریلی در خروجی ضیاءآباد واقع در اتوبان قروین-زنجان پس از برخورد واژگون شدند که به سرعت تیم  عملیاتی اورژانس 115 از پایگاه قره باغ به محل اعلام شده اعزام شده و پس از گذشت دقایقی در محل حاضر شدند اما متاسفانه راننده کامیون به دلیل شدت جراحت در دم جان باخته بود و راننده تریلری پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین ها به بیمارستان شفاء تاکستان منتقل شد.

رئیس سازمان اورژانس استان قزوین بیان کرد: بامداد 12 تیر ماه در همان مکان به دلیل لغزنده شدن جاده ناشی از ریختن گازوئیل در پی واژگون شدن تریلی و کامیون و عدم توجه کافی  به جلو  2 دستگاه سواری پراید و پژو 405 با هم برخورد کردند که متاسفانه خودروی پراید دچار حریق شده و 4 سرنشین آن اعم از یک زوج و 2 کودک دچار سوختگی شده و در دم جان باختند.

وی گفت: 7 مصدوم دیگر به جای مانده از حادثه دوم به سرعت توسط 3 تیم عملیاتی اورژانس با همکاری عوامل آتش نشانی و هلال احمر رها سازی و درمان شدند و جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌‌های تامین اجتماعی تاکستان و شفا اعزام شدند.

نامدار عوامل خطر ساز در رانندگی شب را عدم استراحت کافی و خواب آلودگی، عدم رعایت سرعت مطمئنه و عدم توجه کافی به جلو عنوان کرد و از هموطنان خواست با رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را داشته تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار