مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از واگذاری ۲۷ هکتار از اراضی صنعتی و سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی در این واحدها خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 05 July 2017
حمیدرضا خانپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 27 هکتار از اراضی صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در 3 ماهه اول سال جاری به گروه‌های متقاضی سرمایه‌گذاری واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال 1395 صد در صد رشد داشته و این نشان از عزم دولت و مسئولان اجرایی استان در حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رونق تولید و توسعه صادرات و ایجاد اشتغال پایدار جوانان است.

وی تصریح کرد: با فعال سازی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شاهد اشتغال پایدار جوانان خواهیم بود به نحوی که با راه‌اندازی کامل این واحدها زمینه اشتغال یک هزار و 100 نفر فراهم می‌شود.

خانپور سرمایه گذاری در این واحدهای صنعتی را 2 هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از جذب مستقیم و عقد قرارداد با یک سرمایه گذار کشور ترکیه در شهرک صنعتی کاسپین در یک ماه آینده خبر داد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شرکت سرمایه‌گذار ترکیه‌ای AGT تولیدکننده انواع MDF با سرمایه‌گذاری اولیه 45 میلیون یورویی در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می‌شود.

خانپور بیشترین واگذاری اراضی صنعتی را به ترتیب در شهرک‌های صنعتی لیا، خرمدشت و کاسپین عنوان کرد.

وی به محصولات تولیدی این شرکت‌ها اشاره و ادامه داد: تابلو برق فشار قوی و ضعیف، سدیم بی‌کربنات، انواع قطعات و یراق آلات دکل‌های فلزی برق، اسکلت فلزی، انواع آبمیوه، بطری pet، سیم و کابل برق، تشک هوایی ،کک نفتی گلسینه شده و غیره از عمده‌ترین محصولات تولیدی این واحدهای صنعتی در استان به شمار می‌روند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری 32 قرارداد با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار