مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: همزمان با هفته بهزیستی بهره برداری از ۵۳ طرح در حوزه توانبخشی، معلولان و اجتماعی در استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۵۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 08 July 2017
علیرضا وارثی در گفتگو با خبرنگار اظهارداشت: از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی تعیین شده که در این ایام چند طرح مهم در استان افتتاح می شود.

وی افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف توانبخشی، معلولان، بیمارستان، کمپ نگهداری معتادان و امور اجتماعی و صنایع وابسته است که با افتتاح آنها زمینه ارائه خدمات مناسب تری به مددجویان تحت پوشش فراهم می شود.

وارثی تصریح کرد:بهره برداری ازچند مهد کودک،کمپ TC و PIC،خانه امن،کمپ نگهداری زنان، دادگاه درمان مدار، کمپینگ آگاه سازی، در هفته بهزیستی آغاز می شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: بیش از ۱۱۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در این هفته افتتاح می شود که ۵۰ واحد مسکونی نیز به خانواده های دارای دو معلول تحویل خواهد شد.

وی گفت: همچنین کلنگ ساخت شیرخوارگاه در محمدیه به زمین زده خواهد شد که ساخت یک مهد کودک و یک واحد دندانپزشکی هم پیش بینی شده که این مجموعه توسط یک خیر نیکوکار احداث می شود.

وارثی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۹ هزار مددجو به همراه خانواده های خود تحت پوشش بهزیستی استان هستند و از خدمات ارائه شده استفاده می کنند.

وی گفت: تعداد مددجویان اصلی تحت پوشش بهزیستی استان بالغ بر ۳۱ هزار نفر است.

مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت: در این هفته همایش معاونان پیشگیری ادارات بهزیستی سراسر کشور در قزوین برگزار خواهد شد.

وارثی اضافه کرد: این همایش روزهای سوم تا پنجم مرداد ماه در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار