معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۳۰ واحد تولیدی و طرح صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان موفق به دریافت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک‌های عامل شده‌اند.
کد خبر: ۴۵۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 09 July 2017
شهریار کشاورز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از طرح رونق اقتصادی، تولید و اشتغال پایدار واحدهای تولیدی و طرح‌های صنعتی و بازگشایی مجدد سامانه بهین‌یاب جهت دریافت تسهیلات مالی فرصت مناسبی برای درج اطلاعات واحدهای صنعتی است.

وی با اشاره به درج اطلاعات ناقص برخی از واحدهای تولیدی و طرح‌های صنعتی گفت: در سال گذشته با راه‌اندازی این سامانه متاسفانه تعدادی از ثبت‌نام‌کنندگان موفق به دریافت تسهیلات به‌دلیل درج اطلاعات ناقص نشده‌اند که این واحدهای صنعتی می‌توانند مجدداً با مراجعه به سامانه نسبت به درج اطلاعات صحیح اقدام کنند.

کشاورز تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون 130 واحد تولیدی و طرح صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان موفق به دریافت یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات از بانک‌های عامل شده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در ادامه روند رونق تولید و اجرای سیاست برنامه‌های اقتصاد مقاومتی صنعتگران می‌توانند جهت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت در سامانه بهین یاب (behinyab.ir) ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی گامی موثر در جهت اشتغال‌زایی، توسعه تولیدات ملی و استفاده از ظرفیت جوانان توانمند کشور بوده که باید در اولویت قرار گرفته و مسئولان در جهت اهداف تعیین شده در این زمینه اقدامات جدی انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار