فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف انواع کالای قاچاق خارجی در عملیات مشترک پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان به ارزش ۵ میلیارد ریال در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 09 July 2017
سردار مهدی محمودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس امنیت عمومی استان پس از رصد اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان کالا از انتقال مقادیری کالا از طریق یک دستگاه کامیون از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی دستگاه قضائی و استقرار در عوارضی آزاد راه "قزوین – زنجان" کامیون "بنز" حامل کالای قاچاق خارجی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در بازرسی ماموران از کامیون انواع کالای قاچاق از قبیل 2 هزار 87 تخته پتو و حوله، 300 هزار نخ سیگار خارجی و 12 هزار و 240 قلم دارو خارجی کمیاب کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

محمودی با اشاره به ارزش پنج میلیاردی کالای قاچاق خارجی کشف شده تصریح کرد: خودرو حامل بار قاچاق توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار