مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی ۲۰ روستای آوج از گاز طبیعی در هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 10 July 2017
اسماعیل مفرد بوشهری روز دوشنبه در بازدید از پروژه های گازرسانی به روستاهای آوج اظهار داشت: در سال جاری فعالیت های این شرکت در زمینه گازرسانی به روستاهای منطقه آوج با تلاش مضاعف ادامه داشته و در هفته دولت ۲۰ روستای آوج به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر۳۲۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند. وی اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه های مذکور را ۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

بوشهری با اشاره به اینکه گازرسانی در بخش روستایی باتوجه به سیاست های ابلاغی وزارت نفت با جدیت در حال اجراست تصریح کرد: درحال حاضر ۴۸ روستای منطقه آوج از نعمت گاز برخوردار هستند که تا پایان سال جاری این رقم به ۸۶ روستا افزایش می یابد. همچنین تا کنون ۴۷۳۰  انشعاب گاز در روستاهای آوج نصب شده است و ۴۱۱۴ مشترک گاز طبیعی نیز به شبکه گازرسانی کشور متصل شده اند.

وی افزود: با اتمام پروژه های در دست اجرا شاهد نفوذ ۹۸ درصدی گاز در جمعیت روستایی آوج خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی، میزان خانوارهای روستایی برخوردار از نعمت گاز طبیعی درحال افزایش است و تلاش شرکت گاز بر این است در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، کیفیت خدمت رسانی را نیز افزایش دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار