مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: برای تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص آماده اجذرای طرح کارورزی در نواحی و شهرک های صنعتی استان هستیم.
کد خبر: ۴۵۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 11 July 2017
حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار ، اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی نیازمند اعتمادسازی تولید کنندگان و نظارت ویژه است و در این راستا و در برنامه ریزی های جامع و مطالعات صورت گرفته در شهرکهای صنعتی لیا و کاسپین پتانسیل لازم و آمادگی کامل برای اجرای طرح کارورزی وجود دارد.

وی با اشاره به آموزش این کارورزان در شهرکهای صنعتی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با قابلیتهای تخصصی و مهارتی این امکان را برای کارورزان فراهم می کند تا بتوانند در محیط کاملا تخصصی در جهت ارتقاء سطح علمی و مهارتی، تجربه دنیای واقعی کار و فراهم شدن اشتغال مولد و پایدار شوند.

خانپور یادآورشد: حدود ۱۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان وجود دارند که حدود ۶۰ درصد آنها به بهره برداری رسیده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین افزود: سرمایه گذاری واحدهای به بهره برداری رسیده در نواحی صنعتی ۲۰ هزار میلیارد ریال است که در این حوزه با توجه به پروانه های بهره برداری صادر شده، ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی استان به کار گمارده شده اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار