مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از کسب رتبه دوم در مرحله اول هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 12 July 2017
سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: کسب رتبه دوم در مرحله اول کشوری هجدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای کشور، برگ زرینی از تلاش های ارزنده برنامه ریزان، کارشناسان، مدیران و مجموعه همکاران آموزشی و بالاخص هنرآموزان تلاشگر و هنرجویان ساعی است.

وی افزود: از اهداف کلی برگزاری این جشنواره، ارزیابی کیفی آموزش های هنری ارائه شده در هنرستان ها، معرفی توانمندی های هنرجویان و دستیابی به شیوه های اجرایی موفق و مناسب در آموزش رشته های هنری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: این جشنواره در هفت رشته تحصیلی، پنج رشته هنری و دو رشته صنعت برگزار شد و هر کدام از این رشته ها دارای چندین زمینه بودند که در مجموع شرکت کنندگان در ۴۰ زمینه به رقابت پرداختند.     

قاسمی تصریح کرد: در مجموع ۲۵۴ اثر از هنرستان های استان به دبیرخانه استانی ارسال شده است که ۴۹ اثر بعد از داوری استانی به مرحله اول کشوری راه یافتند و مورد ارزیابی و قضاوت داوران و ناظران کشوری قرار گرفت، بعد از داوری کشوری ۱۹ نفراز هنرجویان استان قزوین در مرحله کشوری جشنواره پذیرفته شدند.

وی تأکید کرد: خالقان آثار منتخب به میزبانی استان خراسان شمالی در تاریخ ۱۲ تیرماه ۹۶ در حضور ناظران و داوران کشوری در یک آزمون عملی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در ادامه گفت: بی شک موفقیت بزرگ استان قزوین و ارتقاء جایگاه استان در مسابقات و جشنواره های کشوری، حاصل تلاش ها، همدلی ها و کوشش های تمام فرهنگیان و پیگیری سیاست ها و برنامه های آموزش های فنی و حرفه ای  بوده است که امید است با همت والای این عزیزان، موفقیت های ارزشمند پی در پی استمرار داشته باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار