مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: منطقه آزادانزلی مکان مناسبی برای معرفی و عرضه کالاهای متنوع استان قزوین است و آمادگی داریم در این مکان غرفه نمایشگاهی دایر کنیم.
کد خبر: ۴۶۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 18 July 2017
حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اظهارداشت: تعدادی از مدیران و نمایندگان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان اخیرا از منطقه آزاد انزلی بازدید کردند و در جلسات مشترک با مسئولان، راههای معرفی کالاهای استان در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

خانپور بیان کرد: هدف از اعزام جمعی از فعالان صنعتی به منظقه آزاد انزلی افزایش تعامل و استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد تجاری انزلی در توسعه صادرات و حضور بیشتر در بازارهای خارجی بویژه حوزه کشورهای آسیای میانه (CIS) است.

وی بیان کرد: این منطقه ظرفیت های بسیار خوبی برای عرضه کالاهای تولیدی دارد واستان قزوین با داشتن تولیدات متنوع می تواند در صورت داشتن غرفه ثابت در این منطقه نیز فعال شود که در این بازدید برای پیش بینی غرفه نمایشگاهی و معرفی محصولات استان پیگیری لازم صورت گرفت.

خانپور اظهارداشت: در این بازدید مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی فعال در زمینه صنایع غذایی، نوشیدنی ها، لوازم التحریر، مواد بهداشتی و آرایشی و کشمش حضور داشتند و با ظرفیت های اقتصادی منطقه آزاد انزلی آشنا شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآورشد: در بخش اقتصاد مقاومتی برش استانی در حوزه صادرات واحدهای صنعتی کوچک پیش بینی شده ودراین زمینه حمایت از تولیدکنندگان محصولات داخلی و معرفی به بازارهای بین المللی با رویکرد صادرات محور در اولویت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: کمک به واحدهای تولیدی برای شرکت در نمایشگاههای خارجی و معرفی محصولات شاخص با پرداخت یارانه ۵۰ درصدی و تامین هزینه ها تا سقف ۵۰ میلیون ریال در برنامه نمایشگاه های مصوب از مهمترین فعالیتهای حمایتی این بخش است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار