فرماندار شهرستان آبیک گفت: سرباز ضاربی که امروز سه نفر را در پادگان با اسلحه به قتل رسانده بود بر اثر جراحت شدید وضعیت وخیمی دارد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۶۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 18 July 2017
علی رحمانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار ضمن تایید کشته شدن سه سرباز بر اثر شلیک سرباز وظیفه در پادگان آبیک اظهارداشت: سرباز ضارب اهل اصفهان است و به دلایل نامعلومی عصر امروز پس از ورود به آسایشگاه هم خدمتی های خود را به رگبار می بندد.

وی افزود: بر اثر این حادثه ابتدا ۹ نفر زخمی می شوند که سه نفر پس از انتقال به بیمارستانهای ولیعصر آبیک و شهید رجایی قزوین به دلیل وخامت اوضاع جان می سپارند.

رحمانی بیان کرد: سرباز ضارب هم که پس از این شلیک ها به سوی خود نیز شلیک کرده و خودزنی کرده بود به دلیل وخامت حال به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شد.

فرماندار آبیک از بیان علت این حادثه خودداری کرد و یادآورشد: علت این حادثه دلخراش در دست بررسی است و فعلا نمی توانیم بدون تحقیق در این زمینه صحبتی کنیم.

پیمان نامداری رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین هم که معمولا در این حوادث بلافاصله جوابگوی رسانه هاست این بار اعلام کرد به دلیل این که ضارب نظامی است از بیان جزئیات خودداری می کند و بر اساس ضوابط قرار شده رئیس بیمارستان ارتش و یا استانداری اطلاعات دقیق را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

پیگیری های خبرنگار برای تماس با افراد یادشده و کسب اطلاع دقیق فعلا بی نتیجه مانده است.

تاکنون این حادثه تاسف بار ۳ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشته که حال یک نفر دیگر نیز وخیم اعلام شده است.

اطلاعات تکمیلی در خبرهای بعدی اعلام می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار