مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های استان قزوین در شهریور ماه در کشور اوکراین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 19 July 2017
هادی طاهرخانی سه شنبه شب در جلسه صادرات غیرنفتی که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های استان قزوین در شهریور ماه در کشور اکراین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای حضور در بازار ۴۶ میلیون نفری اکراین باید برنامه ریزی کرده و از ظرفیت موجود استفاده مطلوب کنیم و حضور در نمایشگاه این کشور بهترین فرصت برای معرفی توانمندی استان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: در اکراین فرصت خوبی برای فروش کالای ایرانی وجود دارد و باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.

اکراین بازار خوبی برای صادرات است

طاهرخانی افزود: کشور اوکراین ظرفیت خوبی برای صادرات غیرنفتی از استان را دارد و آمادگی داریم برای صادرات کشمش، گیاهان دارویی و داروی شیمیایی به این کشور با برنامه وارد کار شویم.

وی اظهارداشت: سبزی و سیفی جات هم از دیگر کالاهای مورد توجه در کشور اوکراین است که در نمایشگاه اکراین باید همه توانمندی های کشاورزی و صنعتی خود را ارائه کنیم تا بتوانیم در این بازار حضور یابیم.

طاهرخانی اضافه کرد: تاسیس و راه اندازی دفتر اتاق بازرگانی در کشور اکراین برای توسعه مناسبات ضروری است و امیدواریم اقدام لازم در این خصوص انجام شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار