معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از راهیابی ۲ تیم دانش آموزی استان به مرحله کشوری المپیاد دادرس خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 19 July 2017
عین اله صادقی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در این المپیاد در استان تعداد ۲۰۳۰ دانش آموز در قالب ۱۴۵ تیم شرکت کردند که بعد از رقابت با یکدیگر ۱۶ تیم شامل ۸ تیم دختران و ۸ تیم پسران به مرحله استانی راه یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: از مجموع تیم های راه یافته به مرحله استانی، ۲ تیم دبیرستان پسرانه آیت ا... موسوی شالی شهرستان تاکستان و دبیرستان دخترانه مهر اقبالیه ناحیه یک قزوین حائز بالاترین امتیاز شدند که این دو تیم به مرحله کشوری المپیاد راه یافتند.

صادقی تصریح کرد: طرح دادرس در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در ۱۴۵ واحد آموزشی دوره اول متوسطه با هدف توسعه و ترویج مهارت های خود امدادی اجرا شد و در این برنامه دانش آموزان با قرارگیری در تیم های امدادی ۱۴ نفره با موضوعاتی از قبیل پناه گیری و خروج ایمن-ارزیابی و کنترل علائم حیاتی- احیای قلبی و ریوی- حمل مصدوم-اطفاء حریق-شکستگی و آتل بندی – خونریزی و پانسمان، بانداژ- شکستگی، آتل بندی و اسکان اظطراری آشنا می شوند و آموزش های لازم را فرا می گیرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: مرحله کشوری مسابقات در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار