مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال و تولید داخلی، کمپینگ« ما کالای ایرانی می خریم» در استان قزوین راه اندازی می شود.
کد خبر: ۴۶۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 22 July 2017
محمودرضا طاهری در گفتگو با خبرنگار اظهارداشت: دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه تقویت بنیه اقتصادی کشور با نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مشاهده شد لذا همه باید احساس مسئولیت کنند و برنامه عملی داشته باشند تا به رهنمودهای ایشان توجه کرده و به نتیجه برسیم.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی در عمل پیاده شود باید استفاده از کالای ایرانی در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود و در این مسیر همه افراد تاثیرگذار می توانند نقش آفرین باشند.


مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: در این عرصه ابتدا باید تولیدکننده کالایی مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب در کشور تولید کند تا مصرف کننده ایرانی رغبت بیشتری برای خرید آن داشته باشد و سپس رسانه ها و گروههای تاثیرگذار هم در این مسیر گام بردارند تا اهداف پیش بینی شده محقق شود و ما بتوانیم کالای ایرانی را در میان مردم جا بیندازیم و مصرف کننده قانع شود که جنس ایرانی بخرد.

طاهری اظهارداشت: مصرف کننده وقتی در بازار کالای مشابه خارجی را می بیند اگر از خرید کالای ایرانی در گذشته از نظر قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش راضی باشد با درک بالایی که دارد مطمئن باشید مشتری محصولات داخلی است و اطلاع رسانی وفرهنگ سازی ما هم تاثیر گذار خواهد بود تا این رویکرد تداوم یابد.


وی افزود: در یک ایده ابتکاری برای استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی و فرهنگ سازی در مصرف محصولات ایرانی با راه اندازی کمپینگ «ما کالای ایرانی می خریم» از همه افراد نخبه، پزشکان، ورزشکاران، هنرمندان، استادان، دانشجویان، ائمه جمعه، خبرنگاران، مدیران و سایر افراد دعوت می کنیم در این کمپینگ عضو شوند و در تشویق خرید کالای ایرانی مشارکت کنند.

مدیرکل استاندارد استان قزوین یادآورشد: پرفتن یک عکس یادگاری با هنرمندان و ورزشکاران شاخص در کنار تبلیغ و شعار «ما کالای ایرانی می خریم» و انتشار آن در شبکه های مجازی می تواند مردم را به خرید تولیدات وطنی تشویق کند که این کار به طور حتم به تقویت اشتغال و تولید کمک موثری خواهد کرد.


طاهری تصریح کرد:از همه علاقمندان دعوت می کنیم به این کمپینگ ملحق شوند وگامی در مسیر تشویق مردم به خرید کالای ایرانی بردارند تا بتوانیم بتدریج این فرهنگ ارزشی را در میان مردم نهادینه کنیم و به تقویت تولید داخلی، اشتغال و رونق اقتصادی کمک شود.

وی اضافه کرد: قرار است همه نهادها و ارگانها از جمله سپاه پاسداران با در اختیار گذاشتن فضاهای تبلیغاتی هم به ما کمک کنند تا به اهداف خود دست یابیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار