۵۶ پروژه در حوزه‌های مختلف سازمان بهزیستی در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 23 July 2017
انوشیروان محسنی‌بندپی عصر امروز در بازدید از شرکت فیروز اظهار داشت: شرکت فیروز چند ویژگی مهم و اصلی داشته که بازرترین آنها عزم و جدیت مجموعه مدیریتی این شرکت است.

وی بیان کرد: شرکت فیروز با ایجاد اشتغال برای معلولان در زمینه روحی و روانی این افراد تاثیر بسزایی داشته چراکه بسیاری از افرادی با بروز معلولیت منزوی و خانه‌نشین می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: شرکت فیروز با به کارگیری تکنولوژی کمتر در جهت اشغالزایی بیشتر و فعالیت موثرتر معلولان گام برداشته و خوشبختانه محصولات این شرکت برند بوده و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

محسنی‌بندپی ادامه داد: شواهد و مستندات نشان‌دهنده این مهم بوده که مدیرعامل شرکت فیروز فردی خلاق و کارآفرین بوده چراکه از نبوغ معلولان در جهت ایجاد اشتغال استفاده می‌کند.

اشتغال 92 درصدی معلولان در گروه بهداشتی فیروز

سید محمد موسوی مدیرعامل گروه بهداشتی فیروز و رئیس هیئت مدیره کانون معلولین توانا در این بازدید اظهار داشت: مجموعه گروه بهداشتی فیروز با سرمایه‌داری الهی و رویکرد اجتماعی و انسان‌دوستانه فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: اثبات توانمندی معلولان، توسعه و تنوع محصولات و رویکرد جدید معطوف به معلولان از امور اولویت‌دار در مجموعه فیروز بوده که با همت تمام کارمندان محقق می‌شود.

افتتاح 56 پروژه در بهزیستی استان قزوین

در سفر یک روزه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از معاونان به استان قزوین 56 پروژه حوزه بهزیستی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انجمن ناشنوایان استان قزوین، مرکز حمایتی توانبخشی بیماران روانی مزمن «بانوان فروغ»، مرکز ساحل امن(کمپ ترک اعتیاد بانوان) و مرکز بازتوانی زنان خشونت‌دیده از پروژه‌های شاخص سازمان بهزیستی استان قزوین بود که با حضور وزیر کار به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه افتتاح کمپ ترک اعتیاد بانوان با جمعی از بانوان مستقر در این مرکز گفت‌وگو کرده و از مشکلات آنها مطلع شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار